Home > Praktisch > Veelgestelde vragen > Aankoop van tickets

Aankoop van tickets

 

Hoe kan ik tickets reserveren?

De ticketverkoop verloopt online. U kan tickets kopen via de bestelknop op elke concertpagina. Deze bestelknop wordt pas zichtbaar wanneer de verkoop start. Een handleiding bij het bestellen van uw tickets vindt u hier.

Kan ik een abonnement kopen?

Voor seizoen 21|22 stellen we enkele mooie abonnementen voor u samen. Groots, intiem, meesterlijk, meditatief … we willen u verrassen en verleiden met de mooiste muziek tegen een zachte prijs: u geniet 20 % korting. Elk abonnement is persoonsgebonden. Als u tickets ruilt die in een abonnement werden aangekocht, geniet u de abonnementskorting niet opnieuw. Voor de nieuwe tickets wordt de normale prijs aangerekend. Ontdek de abonnementen hier.

Kan ik zelf plaatsen kiezen?

Er gelden geen afstandsregels meer. U kan zelf plaatsen kiezen. Het ticketingsysteem stelt automatisch plaatsen voor, maar u kan die steeds wijzigen naar vrij te kiezen plaatsen.

Hoe verloopt de betaling?

Betalen kan enkel online op het moment dat u uw bestelling plaatst. Dit kan via kredietkaart (Mastercard of VISA), via bancontact of via de KBC- of Belfius-betaalknop. Als u over geen enkele van deze betaalmogelijkheden beschikt, gelieve dan telefonisch contact met ons op te nemen: +32 3 202 46 69 op weekdagen tussen 9 en 17 uur.

Als u met een cadeaukaart of tegoedbon wil betalen, dan wordt u gevraagd om het nummer en de pincode van de bon in te geven. U vindt deze informatie in uw klantenportaal.
Het bedrag van uw cadeaukaart(en) kan u indien u dat wenst verdelen over meerdere aankopen. Cadeaukaarten staan niet op naam, dus u kan ze ook aan een andere bezoeker schenken.

Kan ik punten van mijn A-kaart verzilveren bij de reservatie van mijn tickets?

Gelieve uw reservatie, uw A-kaartnummer en geboortedatum te mailen naar tickets@amuz.be.

Kan ik nog een kaartje kopen aan de kassa?

Enkel als er op dat moment nog kaartjes beschikbaar zijn, kan u een kaartje kopen aan de kassa.

Wat als een concert waarvoor ik een ticket kocht alsnog wordt geannuleerd?

Als een concert onverhoopt zou moeten worden geannuleerd, kan u kiezen voor een tegoedbon of terugbetaling van uw ticket(s).

Kan ik aan de balie terecht met vragen over mijn ticket?

De ticketbalie is een uur voor aanvang van elk concert geopend. Gelieve vragen over uw ticket zoveel mogelijk op voorhand te stellen via e-mail (tickets@amuz.be) of telefoon (+32 3 202 46 69 – op dinsdag, donderdag of vrijdag).