Home > Praktisch > Veelgestelde vragen > Aankoop van tickets

Aankoop van tickets

 

Vanaf wanneer kan ik tickets bestellen?

De ticketverkoop voor Laus Polyphoniae 2021 | JOSQUIN start op maandag 14 juni om 10 uur. Voor de seizoensconcerten start de ticketverkoop eind augustus.

Hoe kan ik tickets reserveren?

De ticketverkoop verloopt uitsluitend online. U kan tickets kopen via de bestelknop op elke concertpagina. Deze bestelknop wordt pas zichtbaar wanneer de verkoop start. Een handleiding bij het bestellen van uw tickets vindt u hier. Mocht u geen toegang hebben tot internet of hinder ondervinden bij het aankopen van uw tickets, dan bieden wij u graag telefonische ondersteuning: 03 292 36 80 op weekdagen tussen 9 en 17 uur.

Kan ik een abonnement kopen?

Omdat we minder concerten kunnen organiseren dan gebruikelijk en maar een beperkt aantal tickets per concert kunnen verkopen, is het niet mogelijk abonnementen aan te bieden. Er worden enkel losse tickets verkocht.

Kan ik zelf plaatsen kiezen?

De plaatsen worden genummerd verkocht, maar u kan niet volledig zelf uw stoelen kiezen. Omdat we rekening moeten houden met social distancing, biedt het systeem u de best beschikbare plaatsen aan. Indien de plaatsen u niet bevallen, kan u een andere suggestie vragen. Als u plaatsen in rang 1 of rang 2 wenst te bestellen, geef dit dan onmiddellijk aan via het dropdownmenu in het beginscherm (waar u per prijscategorie het gewenste aantal tickets opgeeft).

Hoeveel tickets kan ik kopen voor een concert?

U kan in één bestelling maximaal vier tickets per concert kopen. De personen waarvoor u tickets koopt in één bestelling, nemen naast elkaar plaats in de zaal. Er wordt een vrije stoel gelaten tussen uw bestelling en die van van iemand anders, maar niet binnen uw bestelling. Zit u liever niet (vlak) naast elkaar? Laat uw vrienden dan tickets kopen in een afzonderlijke bestelling.

Hoe verloopt de betaling?

Betalen kan enkel online op het moment dat u uw bestelling plaatst. Dit kan via kredietkaart (Mastercard of VISA), via bancontact of via de KBC- of Belfius-betaalknop. Als u over geen enkele van deze betaalmogelijkheden beschikt, gelieve dan telefonisch contact met ons op te nemen: 03 292 36 80 op weekdagen tussen 9 en 17 uur.

Als u met een cadeaukaart of tegoedbon wil betalen, dan wordt u gevraagd om het nummer en de pincode van de bon in te geven. U vindt deze informatie in uw klantenportaal.
Het bedrag van uw cadeaukaart(en) kan u indien u dat wenst verdelen over meerdere aankopen. Cadeaukaarten staan niet op naam, dus u kan ze ook aan een andere bezoeker schenken.

Kan ik punten van mijn A-kaart verzilveren bij de reservatie van mijn tickets?

Het verzilveren van A-kaartpunten is voorlopig nog niet mogelijk.

Kan ik nog een kaartje kopen aan de kassa?

Enkel als er op dat moment nog kaartjes beschikbaar zijn, kan u een kaartje kopen aan de kassa.

Wat als een concert waarvoor ik een ticket kocht alsnog wordt geannuleerd?

Als een concert onverhoopt zou moeten worden geannuleerd, kan u kiezen voor een tegoedbon of terugbetaling van uw ticket(s).

Kan ik aan de balie terecht met vragen over mijn ticket?

De balie blijft voorlopig gesloten. Gelieve vragen over uw ticket zoveel mogelijk te stellen via telefoon (03 292 36 80) of e-mail (tickets@amuz.be). Op het moment van uw concertbezoek kan een onthaalmedewerker u te woord staan, mocht u toch nog een vraag hebben.