De ticketverkoop zal anders verlopen dan gewoonlijk. Tickets reserveren doet u bij voorkeur via het onlineformulier dat u op elke concertpagina vindt. Mocht u geen toegang hebben tot internet of hinder ondervinden bij het plaatsen van uw reservatie, dan bent u ook welkom uw reservatie telefonisch door te geven: 03 292 36 80 op weekdagen tussen 9 en 17 uur.
Omdat we minder concerten kunnen organiseren dan gebruikelijk en maar een beperkt aantal tickets per concert kunnen verkopen, is het niet mogelijk abonnementen aan te bieden. Er worden enkel losse tickets verkocht.
U kan in één bestelling enkel tickets kopen voor personen die tot uw huishouden behoren (i.e. die onder één dak wonen).
Gelieve dan een afzonderlijke bestelling te plaatsen op naam van uw vriend(in) en met vermelding van de contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer) van deze persoon. In de zaal (en tijdens het wachten) kunt u plaatsnemen naast elkaar (max. 2 personen naast elkaar).
Gelieve dan een afzonderlijke bestelling te plaatsen op naam van uw vriend(in) en met vermelding van de contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer) van deze persoon. In de zaal (en tijdens het wachten) kunt u helaas niet plaatsnemen naast elkaar, maar is 1,5 m afstand houden noodzakelijk. Wij vragen u daarom om zeker twee stoelen tussen te laten, ook als u samen het concert bijwoont of toch in een eerder stadium samen tickets hebt besteld.
Volgens de meest recente veiligheidsmaatregelen van het Overlegcomité mag u momenteel slechts 1 nauw contact hebben.
Als een besmet persoon een concert in AMUZ zou hebben bijgewoond, moeten wij in het kader van contactonderzoek de namen en contactgegevens (telefoon, e-mail) verstrekken van alle andere aanwezigen op het concert. Per huishouden moeten we dan de contactgegevens van minstens 1 persoon kunnen verstrekken. Daarom kan u in één bestelling enkel tickets kopen voor personen die tot uw huishouden behoren (i.e. die onder één dak wonen).
Nadat wij uw reservatie hebben ontvangen, verwerken we die in ons ticketsysteem. U kan betalen via overschrijving, dan krijgt u een bevestigingsmail toegestuurd met de betalingsgegevens. Nadat u de betaling via overschrijving hebt uitgevoerd, sturen we u de tickets toe. U kan ook betalen met een tegoedcode die u ontving, gelieve die dan correct in te vullen op het formulier.
Opdat we u de betaalde tickets vooraf zouden kunnen toesturen, vragen we om uw tickets ten laatste drie werkdagen voorafgaand aan het concert te reserveren en te betalen (als u e-tickets kiest). Als u de tickets per post wenst te ontvangen, dan dienen we de betaling minstens vijf dagen voorafgaand aan het concert ontvangen te hebben.
Het verzilveren van A-kaartpunten is voorlopig nog niet mogelijk.
Uw persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt voor het verstrekken van informatie aangaande het concert waarvoor u een ticket kocht of in het kader van contactonderzoek, en worden slechts gedurende 14 dagen na het concert bewaard, tenzij u ermee instemt om in ons klantenbestand opgenomen te worden.
Alle tickets moeten vooraf worden gereserveerd. Het is niet mogelijk om aan de balie voorafgaand aan het concert nog een ticket te kopen. Alle gereserveerde tickets moeten ook van tevoren betaald zijn, zodat we ze u kunnen toesturen.
Als u een ticket reserveert voor een concert waarvoor geen tickets meer beschikbaar zijn, dan plaatsen we u op een wachtlijst en brengen we u daarvan op de hoogte. Mocht een andere klant een ticket annuleren of mochten er bijkomende plaatsen ter beschikking kunnen worden gesteld (bijvoorbeeld naar aanleiding van een versoepeling van de veiligheidsmaatregelen), dan brengen we u daarvan op de hoogte en kan u het concert alsnog bijwonen.
De stoelen worden zo geplaatst dat elke stoel een goede zichtbaarheid op het podium biedt. Er zijn voor de najaarsconcerten dan ook geen plaatsen in cat. 2 beschikbaar.
Als een concert onverhoopt zou moeten worden geannuleerd, kan u kiezen voor een tegoedbon of terugbetaling van uw ticket(s).
De balie blijft voorlopig gesloten. Gelieve vragen over uw ticket zoveel mogelijk vooraf te stellen via telefoon (03 292 36 80) of e-mail (tickets@amuz.be). Op het moment van uw concertbezoek kan een onthaalmedewerker u te woord staan, mocht u toch nog een vraag hebben.