Home > Veelgestelde vragen > Aankoop van tickets

Aankoop van tickets

 

Hoe kan ik tickets kopen?

U koopt uw tickets bij voorkeur online. Dat kan heel eenvoudig via de bestelknop die u vindt op elke concertpagina. Deze bestelknop wordt pas zichtbaar wanneer de verkoop start. Een handleiding bij het bestellen van uw tickets vindt u hier.

Meer informatie over onze andere verkoopkanalen vindt u hier.

Kan ik een abonnement kopen?

Elk seizoen stellen we enkele mooie abonnementen voor u samen. Groots, intiem, meesterlijk, meditatief … we willen u verrassen en verleiden met de mooiste muziek tegen een zachte prijs: u geniet 20 % korting. Elk abonnement is persoonsgebonden. Als u tickets ruilt die in een abonnement werden aangekocht, geniet u de abonnementskorting niet opnieuw. Voor de nieuwe tickets wordt de normale prijs aangerekend. Ontdek onze selectie hier.

Hoe verloopt de betaling?

Betalen kan enkel online op het moment dat u uw bestelling plaatst. Dit kan via kredietkaart (Mastercard of VISA), via bancontact of via de KBC- of Belfius-betaalknop. Als u over geen enkele van deze betaalmogelijkheden beschikt, gelieve dan telefonisch of via mail contact met ons op te nemen. Informatie over onze bereikbaarheid vindt u hier.

Als u met een cadeaukaart of tegoedbon wil betalen, dan wordt u gevraagd om het nummer en de pincode van de bon in te geven. U vindt deze informatie in uw klantenportaal.
Het bedrag van uw cadeaukaart(en) kan u indien u dat wenst verdelen over meerdere aankopen. Cadeaukaarten staan niet op naam, dus u kan ze ook aan een andere bezoeker schenken.

Kan ik punten van mijn A-kaart verzilveren bij de reservatie van mijn tickets?

Gelieve uw reservatie, uw A-kaartnummer en geboortedatum te mailen naar tickets@amuz.be.

Kan ik nog een kaartje kopen aan de kassa?

Enkel als er op dat moment nog kaartjes beschikbaar zijn, kan u een kaartje kopen aan de kassa.

Wat als een concert waarvoor ik een ticket kocht alsnog wordt geannuleerd?

Als een concert onverhoopt zou moeten worden geannuleerd, kan u kiezen voor een tegoedbon of terugbetaling van uw ticket(s).

Kan ik aan de balie terecht met vragen over mijn ticket?

De ticketbalie is een uur voor aanvang van elk concert geopend. Gelieve vragen over uw ticket zoveel mogelijk op voorhand te stellen. Informatie over onze bereikbaarheid vindt u hier.